5 כללי זהב לחתונה מוצלחת במיוחד

ישנם הזוגות שמחכים חיים שלמים לאירוע החתונה. בעוד ישנם אירועים המגיעים במחזוריות קבועה כדוגמת חגים או ימי הולדת, אירוע החתונה הוא אירוע המגיע רק פעם אחת ויחידה בחיים. מאחר ומדובר על אירוע שמה שמאפיין אותו בעיקר הוא החד-פעמיות, זוגות רבים רוצים להבטיח כי הוא יהיה לא פחות מסיפור הצלחה שלא יפסיקו לדבר עליו. אם גם אתם עומלים בימים אלו על האירוע שלכם, הנה לכם חמישה כללי זהב לניהול ותיכנון נכונים לאירוע שלכם.

1. בוחרים את המתחם שתמיד חלמתם עליו:

מדובר על אבן הפינה בדרך אל אירוע החלומות שלכם. אירוע החתונה שלכם יוכל להסתדר עם חסרונם של לא מעט אלמנטים, אך אם ישנו מוטיב מרכזי הרי שהוא המתחם שבו תתחנו. לכל זוג יש את המתחם שבו הם תמיד דמיינו את עצמם מתחתנים, וכעת הגיע הזמן להגשים את כל החלומות הכי רומנטיים שלכם. חתונה חוגגים פעם אחת, זוכרים? לא מתפשרים על מתחם מקצועי ומפואר לאירוח האירוע שלכם.

2. לא פוסחים על ערב הטעימות שלכם:

אם יש לכם דרך להבטיח את תו האיכות לאירוע שלכם, הוא דרך ערב הטעימות. חלק מההכנות שלכם לאירוע עוברות גם דרך בלוטות הטעם שלכם בערב הטעימות שיכינו במיוחד עבורכם. האוכל באירוע שלכם הוא מוטיב מרכזי ולכן חשוב להבטיח כי מדובר על מוטיב שיחמיא לאירוע וימנף אותו. בערב הטעימות אתם מקבלים את האפשרות לבחור את המנות שיככבו באירוע שלכם, לתת הערות והארות לשפים ולבקש בקשות מיוחדות. אם במקרה חשבתם לפסוח על ערב הטעימות, אל תעשו זאת!

3. רשימת מוזמנים A LIST:

האירוע שלכם לא יהיה האירוע שחלמתם עליו בלי רשימת מוזמנים הכוללת את החברים הטובים שלכם, את המשפחה היקרה שלכם ואת הקולגות מהעבודה. כשם שאתם משקיעים בבחירת מתחם האירועים שלכם וכשם שאתם מתרוצצים בין מעצבים על מנת להבטיח את המלתחה המרהיבה ביותר – כך גם השקיעו ברשימת המוזמנים שלכם. רק תדאגו שאתם לא מפספסים אף אורח חשוב…

4. מוודאים הגעה עם האורחים:

אפשר לומר זאת ללא כל ספק, כי באירוע שלכם אתם הולכים להוציא לא מעט כסף. ההשקעה שלכם ניכרת בכל פרט ופרט והכל לטובת רווחת האורחים שלכם. לפני האירוע, ערכו רשימות הגעה על מנת לוודא את הגעתם של כל האורחים לאירוע. לאחר שיש לכם מספר משוער של אורחים העתידים להגיע, מיסרו אותו לצוות ההפקה באולם האירועים שלכם.

5. כל הוצאה לאורך האירוע מתועדת:

והכי חשוב: מתעדים כל הוצאה הכרוכה בהפקת האירוע שלכם. לא משנה אם בחרתם להתחתן באיזור המרכז או עם אולם אירועים באשדוד, שכן מדובר על כלל התקף לכל הזוגות בכל המתחמים והאזורים. חשוב שתהיו עם יד על הדופק לאורך כל הפקת האירוע שלכם, וזאת על מנת להבטיח כי תעמדו בתקציב שהגדרתם לעצמכם מראש לטובת החגגיה הגדולה.

כתיבת תגובה

אולם אירועים | אולמות אירועים | אולם כנסים | אולם לאירועים עסקיים | אולמות יוקרה | אולם יוקרתי | Avenue מרכז אירועים וקונגרסים