ב Avenue קיימים 2 אזורים שונים בגודלם.
מתחם ה - ARENA ומתחם ה - PRIVATE
הכירו את ה
אירועים העסקיים
ב- Avenue פועלת מחלקה עסקית המתמחה בהתאמה, תכנון, הקמה והפעלה של אירועים וכנסים עסקיים לחברות ולארגונים: כנסי בוקר, קונגרסים, מסיבות, השקות ואירועי ערב, הכוללים קבלות פנים, הרצאות, תערוכות, מיצגים, הופעות, ארוחות ועוד – הכל לפי טעמכם ובחירתכם.
האולמות המפוארים והייחודיים שלנו, Arena ו- Private, הוקמו במיוחד לקיום אירועים עסקיים וכנסים, מוקפים גנים יפהפיים, ומתאימים לקהלים הנעים בין 100 ל-2,500 אורחים. האולמות ניתנים לחלוקה באמצעות מחיצות הפרדה אקוסטיות, כך שניתן לקיים את האירוע או הכנס במספר חללים בו-זמנית.
המתחם כולו מצויד בטכנולוגיה המתוחכמת והחדשנית ביותר, המאפשרת מיתוג מרהיב ויצירת אווירה ייחודית וקסומה, בהתאמה מושלמת לכנס או אירוע שלכם. מטבח איכותי ומיקום מרכזי ונוח, עם מגרש חנייה ענק, משלימים חוויית אירוע עסקי בלתי נשכח.
ההבטחה שלנו
שירות ברמה אחרת
אנו ב- Avenue יודעים כי הפקת אירוע או כנס עסקי כרוכה בהתלבטויות, שאלות ובעיות שונות, ואנו כאן כדי לעזור לכם לפתור את כולן בצורה הטובה ביותר – משלב התכנון ועד לשלב ההקמה.
אנו דוגלים בשירות מקצועי ואישי, יצירתי וגמיש: כל בעיה, בקשה או שאלה, לפני או במהלך האירוע, נענית בצורה המקצועית והמהירה ביותר.